søndag den 12. januar 2014

Albin Johnsén

Ja jeg ved godt jeg har lovet anmeldelser og dem skal I også nok få... men jeg må altså lige dele den her også!

Även om

For en uges tid siden stødte jeg på denne artikel: 
The top 50 hottest guys in Scandinavia 
og fandt nr. 16 - Albin Johnsén meget interessant. Jeg MÅTTE bare ind og høre hans musik! Så på Youtube fandt jeg "Även Om", som er en featuring af Rasmus Ingdahl.
Sangen handler om Albin's sorg til hans første kæreste, som han mistede til Tsunamien i 2004. 

Jeg er helt vildt med sangen, den har fået genskabt min kærlighed til musik :D Den er smuk og rent teknisk synes jeg den indeholder de ting som en ORDENTLIG rap skal indeholde. Fed rytme/beat, old school rap omkring at bygge en historie op og jeg hører ikke noget om "sex, stoffer, druk, ladies" osv. 
Den fortæller en historie som vi alle kan nikke genkendende til. 

Video'en er også virkelig smuk. Og så gør det da heller ikke noget at hr. Johnsén er en lækker bisken :D 

Även Om

Ingen kommentarer:

Send en kommentar